בית החולים מעיני הישועה יוזם קמפיין גויס המונים לטובת הקמת יחידת טיפול נמרץ ילדים, חדרי ניתוח נוספים ופתיחת מחלקת הפרעות אכילה לנערות.
הנבחרת המנצחת לביצוע המייזם-
צ'רידי הבינלאומית שהציגה את הניסון הרב ביותר בגיוס המונים בארץ ובחו"ל. על האסטרטגיה והפרסום הופקד ישראל פלר יחד עם הסטודיו לעיצוב' Nec Rozentweig' בראשותה של גב' נחמה רוזנצויג, ליחסי הציבור התגייסו משרדו של יענקי ויום-טוב ביכלר.
כשיחד נוצרה ההבנה כי יוצא לדרך דבר שמעולם לא התרחש בין כתלי בית חולים כלשהו בישראל, ברמתו ובהיקפו.
צוות הפרסום החל לגבש את הלוגו, והסלוגן
אם תביטו היטב בלוגו, תוכלו לראות את לוגו קמפיין הלב הפועם, את המחט עם טיפת הדם ועוד פריטים המאפיינים את המשימה המיוחדת