בית החולים מעיני הישועה יוזם קמפיין גויס המונים לטובת הקמת יחידת טיפול נמרץ ילדים, חדרי ניתוח נוספים ופתיחת מחלקת הפרעות אכילה לנערות.

הנבחרת המנצחת לביצוע המייזם-
צ'רידי הבינלאומית שהציגה את הניסון הרב ביותר בגיוס המונים בארץ ובחו"ל. על האסטרטגיה והפרסום הופקד ישראל פלר יחד עם הסטודיו לעיצוב' Nec Rozentweig' בראשותה של גב' נחמה רוזנצויג, ליחסי הציבור התגייסו משרדו של יענקי ויום-טוב ביכלר.

כשיחד נוצרה ההבנה כי יוצא לדרך דבר שמעולם לא התרחש בין כתלי בית חולים כלשהו בישראל, ברמתו ובהיקפו.

צוות הפרסום החל לגבש את הלוגו, והסלוגן

אם תביטו היטב בלוגו, תוכלו לראות את לוגו קמפיין  הלב הפועם, את המחט עם טיפת הדם ועוד פריטים המאפיינים את המשימה המיוחדת

a2-5-01-02_10
a2-5-01-02_03
a2-5-01-02_09

אחרי שבוע אינטנסיבי ומתוח שכלל פגישות רבות, בישר המנכ"ל מחו"ל על הצלחה בהתרמת המאצ'רים.

רק אחרי עבודת הכנה רבה, מצגת ייחודית שהוכנה מבעוד מועד, ופרוספקט ההצלחה הזרימה דם חדש למערכת והקמפיין עבר לשלב המכריע שבהתארגנות.

a2-5-01-03

המהלך השני היה בקמפיין הפנים שמטרתו הייתה לגייס את כל העובדים בבית החולים לטובת ההתרמה.

וכך ביום בהיר כוסה בית החולים בטיזרים רבים, טיזר ומודעות תואמות שהופיעו גם על המסכים בכל רחבי המרכז הרפואי – קראו להירתמות המונית למען גיוס ההמונים.

שומרי המסך הוחלפו אחת ליום במסרים שהוכנו מבעוד מועד.
טיזר רדף טיזר, קראנו לכנס מודעת כנס פנימי מתרימים ולמּודעּות לנושא, ממש הכנסנו את המערכת לתזזית וציפייה למשהו גדול שעומד להתרחש.

a2-5-01-04

לשלב הבא קראנו 'ערבי רתימה', בהם רותמים את המתכנסים למען הקמפיין.

עבודת ההכנה למהלך הזה כללה הכנת מלאי אדיר של חומר מותאם שנכתב, הופק והודפס עבור הערבים הללו.

ומכיוון שמדובר היה בקהלי יעד שונים, הרי שהפקנו את אותם החומרים באופנים ובנוסחים שונים במטרה להתאים לכל קהל יעד את המסרים התואמים אותו.

לו"ז של שמונה ערבי רתימה שונים, אשר לכל אחד מהם ליין-אפ שונה, תכנים מותאמים, חומרי-דפוס שונים,

a2-5-01-08

במקביל למהלכים שהחלו לרקום את אור הדפוס בעמודי העיתונים ובשלטי חוצות

– כשראשי ארגוני ההצלה ורופאי בני ברק מלהיטים את הרוחות בתביעה להקמת טיפול נמרץ ילדים בשל הצורך החיוני בו.

בראיון של פרופ' רביד שהתקיים בגלי צה"ל עם השדרן רזי ברקאי יחד עם גב' רינה מצליח בגלי צה"ל שהתקיים בתכניתם פחות מ-24 שעות לקמפיין.

"אתם באמת חושבים שתגיעו לעשרה מיליון שקלים?", שאלו בפליאה וכמעט בלגלוג. עשרה מיליון שקלים, הוצבו כיעד ההתרמה, שכל כולו אמור להיאסף ב-36 שעות בלבד.

"מטורפים", אמרו כולם.

המונים עמדו בפינות רבי עקיבא-הרב שך בבני ברק,

ובלב מודיעין עילית – ליד מסכים שהוצבו מבעוד יום – והביטו בלא-ייאמן שהתרחש:

למעלה ממיליון שקלים גוייסו בשלש השעות הראשונות! והמספרים התעגלו כלפי מעלה באופן מפתיע.

בחצות הלילה של יום רביעי, 12 שעות אחרי היציאה לדרך, כבר נצברו בקופה קרוב לארבעה וחצי מיליון שקלים!

חברי כנסת ואישי ציבור החלו לזרום לחדר VIP כדי לעודד את הקהל להירתם למאמץ.

2-5--6-10-02

עשרות אלפי  אנשים מכל העולם
צופים במסכים, עוקבים ותורמים

2-5--6-10-03

האדרנלין טס בעורקי המתגייסים בחפ"ק פנימה וברחבי הארץ והעולם, כולם כשותפים להצלחה, שותפים למסע האדיר.

מסע חובק ערים, חובק דתות ולאומים. מסע של הצלת חיים.

את רגשי השמחה של רגע השיא, בשעה 24:00 של יום חמישי, קשה להיטיב לתאר.

פרצי שמחה עזים, חיבוקים ובכי דומע, ועשרות-עשרות אנשים שהתגודדו    בקרנות רחוב ושחו בפלא האדיר.

14,065,222 מיליון שקלים!

כל מילה נוספת מיותרת.

2-5--6-10-04